De trein bij Mogelijk rijdt hard. Dat is superleuk en uitdagend tegelijk. Uitdagend want je moet scherp blijven en tegelijk creatief. Superleuk want er kan hier ontzettend veel. Heb je een goed idee; grote kans dat het morgen of liever nog vandaag wordt uitgevoerd”, vertelt Anne-Marie Streng, Brand- & Communicatiemanager binnen Mogelijk.
Het marketingteam bestaat op dit moment uit vier professionals. “Het interessante is dat we als team eigenlijk overal bij betrokken zijn. Van strategisch meedenken over productlanceringen tot het maken van toegankelijke mails voor onze klanten en alles wat ertussen in zit. Ik heb hiervoor bij een reclamebureau gewerkt. Daar werden we ingeschakeld om succesvolle reclamecampagnes te ontwikkelen, maar bij de opdrachtgever was er al een heel traject aan vooraf gegaan. Bij Mogelijk zitten we vanuit marketing direct bij de start van een proces aan tafel. We denken mee over nieuwe producten en zijn verantwoordelijk voor complete campagnes en (online) strategieën.”
Leerzaam en directe resultaten
“Naast dat we inhoudelijk meedenken, is de middelenmix bij Mogelijk enorm breed en werken we samen met veel externe specialisten. Denk aan contentontwikkelaars, displaymarketeers, online professionals op het gebied van SEO en SEA en conversiespecialisten. Dat is ontzettend leerzaam. Bovendien kunnen we heel snel resultaten zien van al onze campagnes. Zodra we ergens aan een knop draaien, zie je meteen het effect. Ook is het leuk dat we mooie samenwerkingen hebben met mediapartijen als de FD Mediagroep waar BNR en het Financieele Dagblad bij horen. Samen met hen halen we ervaringsverhalen op van ondernemers en investeerders. Persoonlijk geloof ik heel erg in de kracht van verhalen die verteld worden door de klant zelf. Het is mooi dat daar binnen Mogelijk heel veel ruimte voor is”, vervolgt Anne-Marie.
Arbeidsmarktcommunicatie
“Als team zijn we ook betrokken bij arbeidsmarktcommunicatie. Dat is natuurlijk weer een andere tak van sport waarbij we met HR de acties voor werving uitzetten. Ook hier focussen we ons op het maken en vertellen van verhalen. Voor alles geldt dat we de kans hebben om allerlei middelen in te zetten en uit te proberen. Als het idee goed is, kunnen we het direct uitrollen in actie. Heerlijk vind ik dat.”
Veel verschillende collega’s
Van leningadministrateurs tot commerciële accountmanagers, vastgoedspecialisten en software developers; de collega’s binnen Mogelijk zijn divers. Anne-Marie: “We zijn met ruim 100 collega’s. Hoewel Mogelijk een financiële dienstverlener is, zijn we echt totaal anders dan een reguliere bank of verzekeraar. Mogelijk is een FinTechbedrijf, creatief met veel lef. Een traditionele hiërarchie kennen we hier niet. Als je graag denkt in kansen en van aanpakken houdt, dan is er een grote kans dat je het erg leuk vindt bij Mogelijk.”
Marketingteam Mogelijk zoekt collega online marketing
Houd je van aanpakken, wil je graag dingen zelf uitvogelen, ben je analytisch sterk en word je blij van data? Dan ben jij de ideale collega om het marketingteam van Mogelijk te versterken. Mogelijk is sterk online aanwezig. Online campagnes, retargeting, advertenties, blogs en specifieke landingspagina’s trekken potentiële klanten naar de website van Mogelijk. Hiervoor zijn online funnels ingericht met diverse call to actions. Inmiddels beschikt Mogelijk over een rijke database en er is behoefte om vanuit de data nieuwe acties op te tuigen. Hiervoor zoeken wij een online marketeer. “We zoeken een doener die zich kan vastbijten in data, analyses erop kan loslaten en die de taal spreekt van onze technische ontwikkelaars. Een collega die in staat is om de data dusdanig te interpreteren dat we mooie nieuwe acties kunnen ontwikkelen. Zo bouwen we samen dan aan de next level van Mogelijk”, vertelt Anne-Marie.
Alle artikelen